Måndag

Hejsan!

Viilken måndag! Världens slappaste dag i skolan, gjorde ingenting på lektionerna typ, suuper skönt! :)
På svenskan var uppgiften att göra en dikt med rim och Matilda och jag var så otroligt dåliga så de är helt sjuk! Jag kan väl visa med den här dikten hur dåliga vi verkligen var.

Goood Jul och Gott Nytt År! Hoppas du får ett bättre år!


Hahaha!
 Näe rimma är nog inte riktg vår grej, men det blev en dikt iaf! Dock kommer jag inte ihåg den nu, men ja lovar att visa den sen! Haha, skit dålig och jätte hemsk!

Jaa, de va en väldigt skön dag i plugget vilket det förhoppningsvis kommer att vara dom här tre dagarna som är kvar innan lovet :)
På onsdag är det innebandy SM eller om de är DM, ja vettefan xD Vi har borta match i Haninge, långt  som fan och torska kommer vi att göra. Vi är så kassa att det nästan är lite pinsamt ^^ Men äsch! De kommer bli kul. Eller?

Efter skolan gick jag och la mig i sängen, ja somna och vakna upp vid typ sju tiden eller nå sånt. Inte bra att sova sådär på dagen, jag kan aldrig sova på natten sen.. Typiskt!.. 

Aja, va ska man göra åt saken, är man trött så är man ^^ Nu ska jag nog ta å röja upp lite i rummer, ser förjävligt ut^^


Men vi hörs hörrni :)

(Bilder från lördagen skulle läggas upp idag, men Robin min käre kusin har gjort nått med datan så att det inte funkar, men han skulle fixa de, så de kommer tjejer! )


P U S S I L U S S I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0