Lördag

                                                                                Hallå hallå!

Inte var det väl bara jag som var bänkad framför tv och tittade på Idol igår?:) Kevin vann ju, men måste säga att Alice var huuur bra som helst speciellt den första låten hon sjöng med den ur söta blåa klänningen! Men Kevin var såklart en värdig vinnare :) Måste även påpeka Agnes klänning, guuuuuud  va fin den va! En sån vill jag ha! Eller om de var en kjol och en topp.. skitsamma, fin var den!

Haha, den här va faktist ganska kul xD http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.766878 Robin intervjuar under efterfesten.



Nu är jag hemma och vet inte vad jag ska hitta på, senare ikväll ska jag träffa min underbara vänner Lollo, Svills, Marre, Linnéa och Nord. Sandra fyller ju år imorgon så vi ska fira henne idag :) Vi har köpt en vääldans fin present må jag säga ;)

Känner en aning panik. Jag har inte köpt en eeenda julklapp! Och de känns som att jag bara drar ut på det hela tiden.. Nästa helg ska jag jobba också då hinner jag inte.. Det får bli nångång nästa vecka. Det MÅSTE bli nångång nästa vecka rättare sagt!

Aja, vi hörs sötispötispotatis! 
what?


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja Agnes var hur snygg som helst! sKITFINA KLÄDER

2008-12-13 @ 13:46:18
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jaa heller hur!! Ja döör xD haha

2008-12-14 @ 12:37:49
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0