Lördag

Jobb, jobb, jobb..
Efter jobbet var det meningen att träffa Lollo, Martina, Marre, Sandra och Sandra.. men så blev det inte. Jag och Niklas åkte tillsammans hem efter jobbet och åkte direkt hem till honom och käka hemgjort pizza :) och så kolla vi på finalen stjärnor på is. Därefter var det meningen att åka till Martina, men orkade verkligen inte.. tyvärr. Får bli en annan dag ist.

Imorgon är det faktiskt en ganska speciell dag :) Jag och Niklas har nämligen vart tillsammans i 1 år!! :) Åhh! va tiden går fort :) Jag älskar honom över allt annan på jorden och vill leva med han i hela mitt liv :) tihi

Nu ska jag gå och lägga mig, ska försöka övertala Niklas att köra mig till tumba imorgon.. Efter jobbet kanske vi ska gå ut och äta :) Myyspys!

Förresten köpre en skit snygg tröja idag till Baby från MQ, de var en namnsdags och 1års present ^^

Grattis på namnsdagen Älskling! 

M <3 N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0