Färgade linser

Sheisse!

Har läst i massa olika bloggar nu att man kan få helt gratis färgade linser!
Vet inte om det funkar men helt klart värt ett försök! :)
Vill du också beställa? Kolla in deras hemsida: www.fargadelinser.com
 Vilken färg ska man ha då?
Beeslutsångest!

      

Blå
har jag ju själv, kanske lite tråkigt? Fast dom var ju en riktigt snygg färg!
Lila vore ju skit coolt, men lite overkligt.. alla förstår ju att man har linser liksom.. :/
Gröna, lite kanske för knalliga, eller?
Bruna, skulle va riktigt snyggt om man var blond.. Undra om jag skulle se ut att komma från typ Turkiet om jag hade bruna ögon?.. Fast iof är jag ju väldigt ljus i hyn ^^

Men ååh va svårt!! Blå eller bruna, blå eller brun, blå eller brun??!!

BLÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0