29 december

Tjossan Tjoffsan!

Omg! Min budget! Haha! Min plånbok är verkligen helt jävla tom, äändå köper jag en massa saker som borde vänta till senare..
Idag var Petra och jag i stan då jag köpte bl.a ett par skinnstövlar, två tröjor, örhängen, hårfärg, nagel förstärkare, nagel remover.. och iförrgår då ja va med alex köpte jag även ett par nya skinnhandskar och en vår/sommar kappa.. och dagen innan det var jag i stan ännu en gång.. PLUS all julklappsshopping med Petra som vi gjorde den 23:e.. Herregud..
Nu ska jag inte köpa en grej till!!! ..Som det alltid brukar låta..

Maximum Growth Sally Hansen 100:-
Petra rekomenderar :)

Snart är det nyår och jag vet inte vad jag ska hitta på.. antingen vara med älskling och hans polare"eller vara med Alex och äta middag och sedan dra på fest i äckliga Södertälje.. eller vara med Marre och Martina.. Åhh.. Beslutsångest..
Får se vad det blir.. Vill ju såklart vad med Niklas.. men samtidigt vill jag ju vara med dom andra också..
*suck*

Nu ska jag gå och spela skippo med min lilla polak Petrovska :D
 See yaa!

Kommentarer
Postat av: Denajjs

Trevligt att träffa på dig idag i stan hurru. Vi får göra som du sa gumman, ta en fika eller nåt i stan, kanske nu på lovet om du vill. Puss och Kram <33:)

2008-12-30 @ 00:27:57
URL: http://http:/dinfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0