28 December

Hejsan och godmorgon!(?)

Klockan är åtta på kvällen och jag har typ sovit heeela dagen!.. helt sjukt men vääldigt skönt :) Har tittat på sex and the city, spelat kort med Petra och bara tagit det väääldigt lugnt.


Kanske ska berätta lite kort om va som hände igår. Det gick alldelles utmärkt att komma in:). Jag, Petra, Robin och Niklas gick in först därefter kom Alex och gänget :) Ibörjan var det lagom med folk men ju senare klockan blev desto mer folk kom och man kunde man knappt röra sig.  Det blev tillslut jobbigt så vi drog vid 2 tiden. Jag, Petra, Robin och Niklas tog en taxi så det va super skönt. Men det var super kul så länge det vara! :) Mycket bra musik var det också!



Alex och tjejerna var super fina och det var jätte kul att träffa alla igen. Erika var super söt med hennes pojkvän som jag aldrig träffat :) och likaså Sara och hennes kille :)
Alex var super fin i sin nya klänning :)
Tokigt det där som hände på slutet :/ Men men..
 
Grattis Sara på 18-års dagen!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen och kolla fler avsnitt av Seeex and the City!!

Puss och Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Sara

tack lillan! och tack för att du fixade bordet och allt det där :D

2008-12-28 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0